scrt
לתאום פגישות: 0528444279
דיקור סיני לכאבי בטן

מומחים לדיקור סיני בכאבי בטן: בריאות אחרת

התמודדות עם כאבי בטן בעזרת דיקור סיני

כאבי בטן הם שם כללי למגוון כאבים באיברים פנימיים הנמצאים בחלל הבטן. ישנם סוגים שונים של כאבים וגורמים שונים היוצרים אותם וכמובן שגם רמת חומרה שונה של כאבים. לפעמים אלו הם כאבים עדינים ולפעמים אלו כאבים המגיעים בגלים של התכווצויות חזקות וכואבות. אז מה עושים כאשר יש כאב בטן?

אבחון הבעיה

הדבר הראשון שיש לעשות הוא לאבחן את הבעיה. כפי שכבר נאמר יכולים להיות גורמים שונים לכאב ולכן חשוב להסביר למטפל את כל הסימפטומים והתחושות. כמובן שלא ניתן להתעלם מהעובדה שכאב הבטן יכול להיגרם גם ממצבים נפשיים; מצבים של לחץ נפשי מסוגים שונים יכולים בהחלט לגרום לכאבי בטן ועוד מגוון בעיות רפואיות. כאשר מסבירים למטפל בדיוק היכן מכה הכאב וכיצד הוא מרגיש ובתוספת כל הרקע האישי הוא יכול לזהות את הגורמים לכאב בטן שמציק לכם. אבחון נכון של הבעיה הוא המפתח לטיפול.

דיקור סיני לכאבי בטן

כאבי הבטן הנפוצים ביותר הם אלו אשר נובעים כתוצאה מגורמים חיצוניים הקשורים למזון שאנו אוכלים. מזון מקולקל הוא מקור לבקטריות וזיהומים שונים אשר עלולים לגרום לכאבי בטן עזים.

דיקור סיני לכאבי בטן

סוג זה של כאבים הוא מאוד לא נעים אך בסופו של דבר מדובר בכאב זמני שיחלוף אפילו ללא צורך בטיפול. ניתן להיעזר בתרופות, תוספי תזונה או צמחי מרפא למיתון הסימפטומים אך לא תמיד יש צורך בדיקור לכאב בטן מסוג זה. אם כך מתי אנו משתמשים בדיקור סיני לכאבי בטן?

דיקור סיני לכאבי בטן נועד לכאבי בטן ממושכים וכרוניים הנמשכים תקופות ארוכות ומעידים על בעיה יותר עמוקה מאוכל מקולקל. לדוגמה דיקור סיני יכול לטפל בבעיות של : צרבות וגזים אשר מקורן בקיבה; מעי רגיז; דלקות מעי, קוליטיס, אולקוס, עצירות או שלשולים  ועוד בעיות רפואיות הבאות לידי ביטוי בכאבי בטן. מטופלים רבים יכולים להעיד על האפקטיביות של דיקור סיני לכאבי בטן; טיפול בכאב בטן באמצעות דיקור סיני מסייע בהפחתת הכאבים והסימפטומים. הדיקור הסיני לא רק מקל בכאבים אלא יכול לשמש כפתרון לבעיה להפחית ולבטל את התלות בתרופות שונות. בזמן הטיפול משתחררים אנדרופינים שונים, אלו הם משככי הכאבים של הטבע ועדיפים בהרבה על משככי כאבים סינתטיים הגורמים לתופעות לוואי ואף יוצרים בעיה של תלות.

מכיוון  שישנם גורמים שונים לכאבי הבטן גם טיפולי דיקור סיני לכאבי בטן הם טיפולים שונים אחד מהשני. על פי הרפואה הסינית בגוף ישנן מערכות שונות האחראיות על איזון הגוף וזרימת הדם ובעיות רפואיות נגרמות כתוצאה מחסימה של המערכות האלו. הטיפול בדיקור סיני נועד לשחרר את אותה החסימה ולכן כל סוג של כאב בטן מקבל דיקור בנקודות שונות. במקביל לדיקור עצמו, הרפואה הסינית עושה גם שימוש בתזונה מיוחדת  המתאימה לבעיה של המטופל, תוספי תזונה וצמחי מרפא סינייםדיקור סיני  לטיפול בכאב בטן אינו קורא תיגר על שיטות מודרניות והוא בהחלט משתלב בצורה טובה עם הרפואה המודרנית; השילוב של הדיקור הסיני עם הרפואה המודרנית הוא דבר מקובל מאוד בתחומי רפואה שונים ולא רק באלו הקשורים לכאבי בטן.

פולסים אלקטרו-מגנטים

בנוסף לדיקור סיני אנו משלבים בטיפולים בקליניקה מכשיר המשדר פולסים אלקטרו-מגנטים על מקום הבעיה. המכשיר מגביר את ההשפעה של הדיקור פי כמה ומהווה כלי טיפולי בפני עצמו.

הטכנולוגיה- פולסים אלקטרו מגנטיים Pulsed Electro Magnetic Therapy , נכללת בין
הטכנולוגיות הכי נחקרות והכי מתועדות
(מאושר FDA לכאב כרוני, כמובן בעל אישור משרד הבריאות+CE )

הפולסים מחדשים פעילות התאים הלא מתפקדים ע”י הזרמת חמצן מוגברת וחידוש אנרגיה
במיטוכונדריה בתאים.

משולב בתחום טיפול בבעיות שלד שריר, כשיקום לאחר ניתוחים, השתלות מפרקים, כתוספת לטיפול  הרפואה המשלימה, מתאים מאוד לטיפול במחלות הגיל השלישי, מהווה טיפול משקם ולא רק טיפול בכאב.

הטיפול משולב במרפאות המובילות במגזר הפרטי ב 6 שנים האחרונות בהצלחה רפואית מרשימה.

 

דיקור סיני רעננה פולסים אלקטרו מגנטים דוד ברדוגו בריאות אחרת
שתף כתבה זו באמצעות:

עוד על דיקור סיני