scrt
לתאום פגישות: 0528444279
דיקור סיני לכאבי גב

מומחים לדיקור סיני בכאבי גב: בריאות אחרת

פריצת דיסק, גורם נפוץ לכאבי גב

ישנם סוגים שונים של כאבי גב; לפעמים הם חדים וקצרים ולפעמים ממושכים ועמומים; לפעמים נקודתיים ולפעמים מקרינים לאזורים אחרים. כאבי גב, מלבד היותם כואבים ולא נעימים, משפיעים על התפקוד שלנו. אפילו הפעולה הבסיסית ביותר של הליכה או שכיבה במיטה עלולה להפוך לסיוט עם כאבי גב.

אחד הגורמים לכאבי גב הוא פריצת דיסק, אשר עלייה אדבר, אך היא ממש לא הבעיה היחידה ברשימת הגורמים לכאבי גב; ניתן להזכיר גורמים נוספים כמו מתח בשרירים; תאונת דרכים; גידול סרטני, זיהום ועוד. ישנם גורמים שונים לכאבי גב וכמובן שכל כאב דורש אבחון מקצועי על מנת לזהות את מקור הכאב ולהתאים את הטיפול הנחוץ.

שמה הרפואי של אחת הבעיות הנפוצות הוא ״צניחת דיסק בין חולייתי״, אנחנו מכירים אותה בתור פריצת דיסק זוהי בעיה שעלולה להופיע אצל כל אחד מאתנו. זוהי סוג של פציעת מאמץ כרונית לסחוסי עמוד השדרה אשר מטרתם לבלום זעזועים בין חוליות עמוד השדרה. כאשר הלחץ על הדיסק גדול הוא ממש מתפקע ובוקע ממנו נוזל. אמנם הבעיה יכולה להופיע אצל כל אחד, אך בקבוצות סיכון ניתן לראות אנשים שמנים אשר באופן טבעי מעמיסים יותר על הגב ואנשים העובדים בעבודה גופנית. למעשה כל דבר המגביר את הלחץ על הסחוס עלול לגרום לפגיעה בו, אפילו ישיבה לא נכונה.

דיקור סיני לכאב גב דוד ברדוגו בריאות אחרת רעננה

טיפול ומניעה

עד עכשיו דיברנו על הבעיה אבל לא על הטיפול לפריצת דיסק. בין הטיפולים השונים ניתן להזכיר דיקור לכאבי גב, תרופות לספיחת דלקות, כירופרקטיקה, התערבות כירורגית ועוד. אך גם לפני שנקפוץ לדבר על הטיפול חשוב להזכיר שמניעה היא הדרך הטובה ביותר. הדרכה נכונה לאלו המאמצים את הגב, דיאטה וחיזוק השרירים יכולים לעשות פלאים בתחום המניעה.

דיקור סיני הוא אחת השיטות הידועות לטיפול בפריצת דיסק ובכלל דיקור לכאבי גב הוא דבר מועיל למגוון בעיות גב. השיטות הקונבציונאליות לטיפול בפריצת דיסק מסתכמות ברובן בביצוע תרגילי פיזיותרפיה ומתן משככי כאבים. בסופו של דבר, גם ברפואה המערבית, הגוף הוא זה שמרפא את עצמו ואנו רק מקלים על הכאב. דיקור סיני, גם הוא משאיר לגוף להחלים ולהתגבר על הבעיה אך נראה שהוא מיטיב להתמודד עם כאבים בצורה הרבה יותר ארוכת טווח. טענה זו מגובה במחקרים שונים אשר נערכו בניו יורק ובגרמניה אשר ניסו בשיטות שונות לבדוק את היעילות של דיקור לכאבי גב. 

על פי המחקרים, אנשים אשר עברו סדרות טיפולים של דיקור סיני מדווחים על הקלה משמעותית בכאב אשר נמשכת לאורך זמן ונחשבת לטובה יותר בהשוואה לתוצאות שמקבלים מתרופות משככות כאבים. נתונים אלו מכוונים את האור אל הדיקור הסיני בתור אמצעי יעיל לכאבי גב.

דיקור לכאבי גב מפחית את הכאב בכך שהוא מעודד את שחרור האנדרופינים בגוף שהם משככי כאבים טבעיים ומגביר את זרימת הדם. בעצם הדיקור מטפל בדלקת הנגרמת ואין ביכולתו להחזיר את הדיסק למקומו. דיקור לפריצת דיסק אינו מנסה להיות תחליף אבסולוטי לרפואה הקונבנצינאלית אלא טיפול משלים אשר בהיבטים מסוימים יכול להשיג תוצאות טובות יותר, מאשר הרפואה המערבית, בטיפול בכאבי גב.

פולסים אלקטרו-מגנטים

בנוסף לדיקור סיני אנו משלבים בטיפולים בקליניקה מכשיר המשדר פולסים אלקטרו-מגנטים על מקום הבעיה. המכשיר מגביר את ההשפעה של הדיקור פי כמה ומהווה כלי טיפולי בפני עצמו.

הטכנולוגיה- פולסים אלקטרו מגנטיים Pulsed Electro Magnetic Therapy , נכללת בין
הטכנולוגיות הכי נחקרות והכי מתועדות
(מאושר FDA לכאב כרוני, כמובן בעל אישור משרד הבריאות+CE )

הפולסים מחדשים פעילות התאים הלא מתפקדים ע”י הזרמת חמצן מוגברת וחידוש אנרגיה
במיטוכונדריה בתאים.

משולב בתחום טיפול בבעיות שלד שריר, כשיקום לאחר ניתוחים, השתלות מפרקים, כתוספת לטיפול  הרפואה המשלימה, מתאים מאוד לטיפול במחלות הגיל השלישי, מהווה טיפול משקם ולא רק טיפול בכאב.

הטיפול משולב במרפאות המובילות במגזר הפרטי ב 6 שנים האחרונות בהצלחה רפואית מרשימה.

 

דיקור סיני רעננה פולסים אלקטרו מגנטים דוד ברדוגו בריאות אחרת
שתף כתבה זו באמצעות:

עוד על דיקור סיני