scrt
לתאום פגישות: 0528444279
דיקור סיני לכאבי ראש

מומחים לדיקור סיני בכאבי ראש: בריאות אחרת

דיקור סיני לכאבי ראש

כאבי ראש הם אחד הכאבים הכי בלתי נסבלים שיש. ברשימת הגורמים לכאבי ראש ניתן למצוא סיבות שונות אשר מעידות על בעיה רפואית של ממש, אפילו בעיה מסכנת חיים כמו למשל גידול בראש או דימום פנימי (דימום תת עכבישי). אלו הן בעיות רפואיות אקוטיות הדרושות טיפול מידי אך רוב האנשים סובלים מכאבי מיגרנה. כאבי מיגרנה הם כאבי ראש כרוניים הפוגעים מאוד באיכות החיים של הסובלים מהם. הכאבים עלולים להופיע בצורה מאוד אינטנסיבית עד כדי שיתוק כל הפעילות – מי שסובל מהתקף מיגרנה בדרך כלל רק רוצה לשכב במיטה בחשכה ובשקט ואינו מסוגל לבצע כל פעילות. מחלה זו נחשבת למחלה שכיחה מאוד המוכרת לאנושות עוד מימי יוון העתיקה; אך למרות זאת הרפואה המודרנית מתקשה למצוא פתרון יעיל לטיפול במיגרנות ומפנה אנשים לשיטות רפואה עתיקות של דיקור לכאבי ראש אשר משיגות תוצאות טובות.

מהם הגורמים למיגרנות

עולם הרפואה סיווג את כאבי המיגרנה לסוגים שונים ואף הצליח להבין את הפעילות המוחית המתרחשת בזמן התקף המיגרנה הנחשבת היום כמחלה של המוח. אך למרות זאת ישנו קושי להגדיר בצורה חד משמעית את הגורמים למיגרנה שכל הנראה הם רבים. בין הגורמים הנחשבים כגורמים לכאבי ראש של מיגרנה ניתן להזכיר: גירויים חיצוניים חזקים כמו ריחות, רעש ואורות חזקים אך כמובן שגם גורמים נפשיים נמצאים ברשימה; מתח נפשי, שינה לא סדירה, מחזור ואפילו מאכלים מסוימים גורמים לאנשים התקפי מיגרנה.

 

דיקור סיני לכאבי ראש

הרפואה המערבית מנסה לטפל בכאבי ראש באמצעות תרופות מסוגים שונים, החל ממשכי כאבים ועד תרופות תואמות סרטונין. תרופות אלו אכן מקלות על הכאבים ואך הבעיה עם טיפולים אלו שחלקם עלולים ליצור תלות וכמובן תופעות לוואי קשות שמוטב להימנע מהן. הקלה על כאב ראש במחיר של לחץ בחזה, עייפות וסחרחורת כלל לא נשמעת אטרקטיבית. זוהי בדיוק הסיבה מדוע יותר ויותר אנשים מתעניינים בדיקור סיני לכאב ראש לצורך טיפול במיגרנות. דיקור למיגרנות הוא הדרך הטובה ביותר להפחית את כאבי הראש ולהפחית את התלות בתרופות. על פי מחקרים שונים עולה תמונת מצב שדיקור למיגרנות מפחית לא רק את חומרת כאבי הראש אלא גם את שכיחותם.

 

טיפול בכאבי ראש באמצעות דיקור סיני מגיע אלינו מהרפואה הסינית, רפואה המדברת על איזון הגוף והסדרה של זרימת הדם והצ’י בגוף על מנת לטפל בתסמינים. אמנם אלו הם דברם שהרפואה המערבית מתקשה לקבל מכיוון שלא ניתן למדוד אותם באמצעים מדעיים אך למרות זאת הרפואה המערבית אינה מטילה ספק ביעילות הטיפולים ובהחלט רופאים רבים ממליצים על דיקור סיני לכאבי ראש. מה שכן הוכח ע”י מחקרים רבים הוא שהדיקור הסיני מביא לשחרור אנדרופינים בגוף, אלו הם משככי הכאבים הטבעיים שהגוף מסוגל לייצר בעצמו ונחשבים לאופציה הטובה ביותר.

אנשים רבים מגיעים לטיפול דיקור לכאבי ראש לאחר שכל התרופות המוכרות לא השיגו תוצאות אך בהחלט ישנם גם רבים אשר מלכתחילה בוחרים בדיקור הסיני על מנת להימנע מתרופות ותופעות לוואי. אחרים מתמודדים עם כאבי ראש בטיפול משולב של דיקורסיני לצד טיפול תרופתי.

פולסים אלקטרו-מגנטים

בנוסף לדיקור סיני אנו משלבים בטיפולים בקליניקה מכשיר המשדר פולסים אלקטרו-מגנטים על מקום הבעיה. המכשיר מגביר את ההשפעה של הדיקור פי כמה ומהווה כלי טיפולי בפני עצמו.

הטכנולוגיה- פולסים אלקטרו מגנטיים Pulsed Electro Magnetic Therapy , נכללת בין
הטכנולוגיות הכי נחקרות והכי מתועדות
(מאושר FDA לכאב כרוני, כמובן בעל אישור משרד הבריאות+CE )

הפולסים מחדשים פעילות התאים הלא מתפקדים ע”י הזרמת חמצן מוגברת וחידוש אנרגיה
במיטוכונדריה בתאים.

משולב בתחום טיפול בבעיות שלד שריר, כשיקום לאחר ניתוחים, השתלות מפרקים, כתוספת לטיפול  הרפואה המשלימה, מתאים מאוד לטיפול במחלות הגיל השלישי, מהווה טיפול משקם ולא רק טיפול בכאב.

הטיפול משולב במרפאות המובילות במגזר הפרטי ב 6 שנים האחרונות בהצלחה רפואית מרשימה.

עוד באותו נושא

דיקור סיני למיגרנה

דיקור סיני רעננה פולסים אלקטרו מגנטים דוד ברדוגו בריאות אחרת
שתף כתבה זו באמצעות:

עוד על דיקור סיני