scrt
לתאום פגישות: 0528444279
דיקור סיני לחיזוק מערכת חיסונית דוד ברדוגו בריאות אחרת רעננה

מומחים לדיקור לחיזוק מערכת החיסון: בריאות אחרת

דיקור לחיזוק מערכת החיסון

בעידן שבו אנו חיים העולם הפך לכפר גלובלי קטן. אנו מטיילים בעולם ללא הגבלה, מעבירים סחורות ממקום למקום בקלות ובמהירות חסרת תקדים, מזונות מכל העולם הפכו נגישים לכל אדם.
כל הטוב שבעולם הזה מביא עימו חסרון אחד גדול שכולנו מרגישים על בשרנו בתקופה האחרונה, כן, אני מדבר על התפשטות של וירוסים וחיידקים בצורה מהירה ומסוכנת היכולה לגרום למגפות בסדר גודל עולמי של מיליוני נדבקים.

סוגים רבים של נגיפים וחיידקים התפשטו בעולם בעשרים השנים האחרונות, רובם נעלמו כשם שבאו אך חלקם עדיין מלווים אותנו גם כיום. יש כאלו שמדבקים יותר וכאלו שפחות, זה תלוי במספר גורמים כמו דרך ההדבקה שלהם(אווירי או טיפתי), עמידות שלהם מחוץ לגוף האדם על משטחים שונים. ישנם גם גורמים חיצוניים כמו מודעות האוכלוסייה לסטריליות והיגיינה. לפעמים הסימפטומים קלים ולפעמים קשים עד מוות, בחלק מהמקרים התסמינים יכולים להופיע אפילו עד שבועיים מרגע ההדבקות. 

 

אז מה עושים כדי לא להדבק?

דיקור סיני לחיזוק מערכת חיסונית דוד ברדוגו בריאות אחרת רעננה

כמובן שהדברים הבסיסים ביותר כמו לשטוף ידיים אחרי שימוש בשירותים ולפני האוכל, שמירה על היגיינה כללית, שימוש במסיכה במידת הצורך והימנעות ממקומות הומי אדם. אבל ישנם דברים נוספים שאנו יכולים לעשות ורצוי להתחיל כמה שיותר מוקדם.
כאשר אנו חשופים לנגיפים בשגרת היום יום כולנו נמצאים בסיכון של הדבקות, אז למה קורה שיש כאלו שנדבקים וכאלו שלא? האם זה רק שמירה על היגנה? מזל?  לא רק. ישנם אנשים בעלי מערכת חיסון חזקה וכאלו עם מערכת חיסון חלשה, כמובן שאלו עם מערכת חיסון חלשה באופן טבעי חשופים יותר לנגיפים השונים. לרוב יהיו אלה אנשים מעל גיל 60 וילדים אבל גם שאר האוכלוסייה יכולה לסבול ממערכת חיסון חלשה במקרים מסוימים. למשל, אנשים צמחוניים הסובלים ממחסור בברזל וויטמין
B12, אנשים הסובלים ממחלות כרוניות לאורך זמן וכאלה המקבלים טיפולים תרופתיים הפוגעים במערכת החיסון כמו כימותרפיה. יש לומר שגם אם אתם לא נמנים באחת מקבוצות האוכלוסייה הנ”ל ומערכת החיסון שלכם חזקה על פניו, הסיכוי להידבק אומנם יותר נמוך אבל הוא עדיין קיים.

חיזוק המערכת החיסונית

בכדי לחזק את מערכת החיסון עלינו לעשות מספר דברים. הדבר הבסיסי ביותר שעלינו לעשות הוא לצרוך תזונה נכונה ובריאה הכוללת ירקות ופירות רבים(בעיקר פירות הדר המכילים ויטמין C) קטניות המכילות חלבונים וברזל, פחמימות מלאות ולא ריקות, מעט בשר, דגים ועוף. בנוסף, ניתן לקחת תוספי תזונה כמו ויטמין C, אבץ, כורכומין, מולטי ויטמין, ברזל וויטמין D, פורמולות צמחים שונות הכוללות צמחים כמו ג’ינג סן, אסטרגלוס או פטריית ריישי הידועים כצמחים לחיזוק המערכת החיסונית.

אקופנקטורה – דיקור לחיזוק מערכת החיסון 

הדיקור הינו שיטת טיפול עתיקה שבה אנו מחדירים מחטים דקות ועדינות לנקודות שונות בגוף (בעיקר רגליים, ידיים). על פי התאוריה המקובלת בעזרת המחטים אנו יוצרים גירוי של הנקודות אשר מפעיל את מערכת העצבים ודרכה נשלחים אותות למוח. המוח מפרש את האותות שנשלחים כפגיעה של עצם זר בגופנו ובכדי להגן על עצמו הוא מייצר תאי דם לבנים. תאים אלו הם למעשה המרכיב העיקרי במערכת החיסונית של גופנו ולכן מערכת החיסון כולה מתחזקת. 
החיזוק של מערכת החיסון נעשה על גבי תקופת זמן של כ 2-3 חודשים במפגשים של פעם בשבוע, סה”כ כ 10 מפגשים. בסיום הטיפולים, מלבד חיזוק מערכת החיסון המטופלים מדווחים שישנה עליה ברמת האנרגיה ותחושת רוגע שמלווה אותם לאורך זמן רב. 
הדיקור הוכיח את עצמו במחקרים רבים שנעשו ברחבי העולם, סוגים שונים של אוכלוסיות השתתפו במחקרים שכאלו. כיום גם מנהל התרופות האמריקאי
(FDA) ממליץ על דיקור כטיפול קו ראשון לבעיות מסוימות וגם ארגון הבריאות העולמי WHO)) אימץ את שיטת הריפוי הזו והכניס שיטות אבחון מעולם הדיקור אל הספרות המקצועית של עולם הרפואה.
ע”י הדיקור ניתן לחזק את מערכת החיסון ולהקטין את הסיכויים להדבקות בנגיפים וחיידקים שונים. במידה וכבר נדבקים הגוף יתמודד בצורה יותר טובה ויתגבר בקצב מהיר יותר.

פולסים אלקטרו-מגנטים

בנוסף לדיקור סיני אנו משלבים בטיפולים בקליניקה מכשיר המשדר פולסים אלקטרו-מגנטים על מקום הבעיה. המכשיר מגביר את ההשפעה של הדיקור פי כמה ומהווה כלי טיפולי בפני עצמו.

הטכנולוגיה- פולסים אלקטרו מגנטיים Pulsed Electro Magnetic Therapy , נכללת בין
הטכנולוגיות הכי נחקרות והכי מתועדות
(מאושר FDA לכאב כרוני, כמובן בעל אישור משרד הבריאות+CE )

הפולסים מחדשים פעילות התאים הלא מתפקדים ע”י הזרמת חמצן מוגברת וחידוש אנרגיה
במיטוכונדריה בתאים.

משולב בתחום טיפול בבעיות שלד שריר, כשיקום לאחר ניתוחים, השתלות מפרקים, כתוספת לטיפול  הרפואה המשלימה, מתאים מאוד לטיפול במחלות הגיל השלישי, מהווה טיפול משקם ולא רק טיפול בכאב.

הטיפול משולב במרפאות המובילות במגזר הפרטי ב 6 שנים האחרונות בהצלחה רפואית מרשימה.

 

דיקור סיני רעננה פולסים אלקטרו מגנטים דוד ברדוגו בריאות אחרת
שתף כתבה זו באמצעות:

עוד על דיקור סיני