scrt
לתאום פגישות: 0528444279
דיקור סיני לכאבי צוואר דוד ברדוגו בריאות אחרת רעננה

מומחים לדיקור סיני בכאבי צוואר: בריאות אחרת

התמודדות עם כאבי צוואר בעזרת דיקור סיני

החיים המודרניים מביאים לנו הרבה נוחות, אבל מסתבר שיש לכך מחיר אותו אנו משלמים בבריאותנו. למשל רבים יושבים כל היום מול המחשב בתנוחות לא נוחות ובסופו של דבר סובלים מצוואר תפוס וכאב צוואר. אחרים סובלים מבעיות יותר חמורות כמו בלט דיסק צווארי או פריצת דיסק צווארית אשר גם הם גורמים לכאב ומוגבלות בתנועה.

כאב צוואר על כל סוגיו הוא תופעה לא נעימה הפוגעת באיכות חיינו ולצערנו הרב הרפואה המערבית לא תמיד מצליחה להעניק טיפולים יעילים. הרפואה המערבית בעצם מטפלת בסימפטום הכאב ולא במקור הבעיה. אך כאן דווקא הרפואה הסינית העושה שימוש בדיקור לצוואר מצליחה לעזור יותר. לפעמים דיקור לצוואר הוא טיפול בפני עצמו ולפעמים הוא טיפול תומך לצד הטיפולים של הרפואה המודרנית.

הסובלים מכאב צוואר במקרים רבים פונים לעזרתם של עיסויי צוואר אשר נותנים להם סוג של הקלה. על פי מחקרים שנעשו נראה שדיקור לצוואר מצליח להביא תוצאות טובות יותר מאשר עיסוי. עיקר תשומת הלב בתוצאות המחקר היא לעובדה שרבים דיווחו על הקלה משמעותית כבר לאחר טיפול אחד – הקלה בכאב צוואר וביכולת התנועה.

הגורמים לכאב צוואר

דיקור סיני לכאבי צוואר דוד ברדוגו בריאות אחרת רעננה

ישנם גורמים שונים אשר עשויים לגרום לכם לכאבי צוואר, להלן כמה מהגורמים השכיחי

לחץ נפשי – החיים המודרניים במקרים רבים מעמידים אותנו בסטרס תמידי ולדבר יש מחיר. סטרס יכול להביא במקרים רבים לכאב צוואר וצוואר תפוס. דיקור לצוואר יכול לעזור גם עם הכאב או הצוואר התפוס וגם עם הסטרס.

לחץ פיזי – במקרים רבים בגלל עבודה מול מחשב או פעולות אחרות אשר גורמות לאימוץ שרירי הצוואר, אנו סובלים מכאבים וצוואר תפוס.

טראומה – תאונות שונות, גם תאונות דרכים וגם אחרות יכולות להוביל לפגיעה צווארית וכאבים הפוגעים ביכולת התנועה והתפקוד.

בלט דיסק צווארי (פריצת דיסק צווארית) או שחיקת סחוס – מסיבות שונות אנו עלולים לסבול מפגיעה בסחוס אשר נמצא בין חוליות עמוד השדרה. זה גורם לנו לכאבים בצוואר, עמוד השדרה וזה גם מקרין לאזורים אחרים בגוף כמו השכמות והידיים.

ישנם מקרים נוספים אשר יכולים לגרום לכאב צוואר, כמו תנוחת שינה לא טובה ואפילו זיהומים וגידולים.

טיפול בכאב צוואר באמצעות הרפואה הסינית

דיקור לצוואר יכול לעזור מאוד בהתמודדות עם הכאב. זהו אינו טיפול פולשני הוא אינו עושה שימוש בתרופות משככות כאבים או אחרות, כך שאין לו תופעות לוואי והוא אינו עומד בסתירה לטיפולים של הרפואה המערבית. כאשר מדובר בכאב צוואר אשר נגרם כתוצאה ממחלות ובעיות רפואיות שונות, הרפואה הסינית מנסה לטפל בגורם לבעיה; מבחינת הרפואה הסינית הכאבים הם רק הסימפטום לבעיות אשר יכולות להיות בגוף ובנפש. כאב צוואר יכול להיות גם תוצאה של תאונות, גם כאן דיקור לצוואר עוזר בכך שהוא מסייע לגוף לשקם את עצמו ומקל על הכאב והסטרס המתלווה אליו.

אם אתם סובלים מבלט דיסק צווארי, פריצת דיסק צווארית, צוואר תפוס או כל כאב צוואר אחר, דיקור לצוואר יכול לעזור לכם. אתם מוזמנים לאבחון בקליניקה והתאמת טיפול אישי. ברוב המקרים ניתן להשיג שיפור משמעותי לאחר כמה טיפולים בודדים.

פולסים אלקטרו-מגנטים

בנוסף לדיקור סיני אנו משלבים בטיפולים בקליניקה מכשיר המשדר פולסים אלקטרו-מגנטים על מקום הבעיה. המכשיר מגביר את ההשפעה של הדיקור פי כמה ומהווה כלי טיפולי בפני עצמו.

הטכנולוגיה- פולסים אלקטרו מגנטיים Pulsed Electro Magnetic Therapy , נכללת בין
הטכנולוגיות הכי נחקרות והכי מתועדות
(מאושר FDA לכאב כרוני, כמובן בעל אישור משרד הבריאות+CE )

הפולסים מחדשים פעילות התאים הלא מתפקדים ע”י הזרמת חמצן מוגברת וחידוש אנרגיה
במיטוכונדריה בתאים.

משולב בתחום טיפול בבעיות שלד שריר, כשיקום לאחר ניתוחים, השתלות מפרקים, כתוספת לטיפול  הרפואה המשלימה, מתאים מאוד לטיפול במחלות הגיל השלישי, מהווה טיפול משקם ולא רק טיפול בכאב.

הטיפול משולב במרפאות המובילות במגזר הפרטי ב 6 שנים האחרונות בהצלחה רפואית מרשימה.

 

דיקור סיני רעננה פולסים אלקטרו מגנטים דוד ברדוגו בריאות אחרת
שתף כתבה זו באמצעות:

עוד על דיקור סיני