scrt
לתאום פגישות: 0528444279
דיקור סיני רעננה פולסים אלקטרו מגנטים בריאות אחרת דוד ברדוגו

מומחים לטיפול בפולסים אלקטרו מגנטים: בריאות אחרת

פולסים אלקטרו-מגנטים

הטכנולוגיה- פולסים אלקטרו מגנטיים Pulsed Electro Magnetic Therapy , נכללת בין
הטכנולוגיות הכי נחקרות והכי מתועדות. עשרות אלפי מחקרים נעשו על טכנולוגיה זו ולמעלה מ 250 מליון בני אדם עברו טיפול. זהו טיפול אשר הוכח קלינית בבתי החולים הטובים בעולם.
(מאושר FDA לכאב כרוני, כמובן בעל אישור משרד הבריאות+CE )

הפולסים מחדשים פעילות התאים הלא מתפקדים ע”י הזרמת חמצן מוגברת וחידוש אנרגיה
במיטוכונדריה בתאים.

משולב בתחום טיפול בבעיות שלד שריר, כשיקום לאחר ניתוחים, השתלות מפרקים, כתוספת לטיפול  הרפואה המשלימה, מתאים מאוד לטיפול במחלות הגיל השלישי, מהווה טיפול משקם ולא רק טיפול בכאב.

הטיפול משולב במרפאות המובילות במגזר הפרטי ב 6 שנים האחרונות בהצלחה רפואית מרשימה. מיטב הרופאים המשלבים רפואה משלימה משלבים את הטיפול בפולסים להפקת התוצאות הטובות ביותר לטווח ארוך כמו ד”ר רפי קראסו.

טכנולוגית ה PEMF בשילוב עם דיקור סיני יוצרת חיבור של מזרח ומערב, רפואה מסורתית ורפואה מודרנית. השילוב של השניים יוצר פעילות מוגברת של זרימת הדם והחמצן בגוף ובכך מאפשר החלמה מהירה של בעיות רבות מסוגים שונים כמו: רגולציה של מערכת העצבים, איחוי של שברים, איחוי פצעים, טיפול בדחיית שתלים, סכרת, שיקום מהתקפי לב ושבצים. כאבי ברכיים, כאבי גב, דלקות, כאבים לאחר ניתוח, בעיות שינה, דיכאון ועוד.

דיקור סיני רעננה פולסים אלקטרו מגנטים דוד ברדוגו בריאות אחרת

בין הרופאים המוכרים ביותר המשתמשים בטכנולוגיה זו וממליצים עליה נמצאים ד”ר ג׳יימס דילדרד וד”ר אוז מארה”ב. צפו בקטעים מתוך התוכנית של ד”ר אוז והתוכנית של ד”ר רפי קראסו בהם הם מסבירים על טכנולוגית הפולסים האלקטרו-מגנטים:

פרופ’ קרסו ( מיישם בקליניקה כ 5 שנים)

ד”ר אוז

אלפי מחקרים ומאמרים נכתבו על טכנולוגית PEMF, בקישורים המצרופים ניתן לקרוא על המאמרים ותקצירי המחקרים המובילים והמעודכנים ביותר שנכתבו ע”י המוסדות המובילים והנחשבים ביותר בעולם הרפואה :

מאמר מתורגם אונ’ קולומביה ארה”ב ניו-יורק

OA של הברך OXFORD 2020

מחקר של סוכנות החלל האמריקאית NASA & PEMT

שתף כתבה זו באמצעות:

עוד על דיקור סיני