scrt
לתאום פגישות: 0528444279
דיקור סיני לכאבי מפרק כף יד דוד ברדוגו בריאות אחרת רעננה

מומחים לדיקור סיני בכאבי מפרק כף יד: בריאות אחרת

התמודדות עם כאבי מפרק כף יד בעזרת דיקור סיני

אם אתם מבלים שעות רבות בעבודה משרדית מול המחשב אולי הנושא מוכר לכם, ישנו סיכוי גדול שאתם מתמודדים עם כאב במפרק כף היד. אך לא רק אנשים אשר עובדים מול מחשב הם בסבירות גבוהה לכאב במפרק כף היד. גם ספורטאים ונשים אחר לידה נוטים לסבול מבעיות מסוג זה. עבורם הפתרון שאנו מציעים הוא דיקור למפרק כך היד, דיקור סיני המתמודד בהצלחה עם תופעות של כאב ומסייע לגוף להחלים.

בעיות במפרק כף היד

ישנן בעיות שונות אשר גורמות לכאב במפרק כף היד ודיקור למפרק כף היד יכול לסייע להתמודד איתן בהצלחה. להלן כמה מהבעיות השכיחות:

תסמונת התעלה הקרפלית – בשורש כף היד נמצאת התעלה הקרפלית; זוהי תעלה קשיחה דרכה עוברים כלי הדם, הגידים האחראיים על תנועת האצבעות ועצם התווך. חבלות, מכות ופעולות רוטיניות כמו עבודה מול מחשב עלולים לגרום לדלקת בגידי התעלה. כתוצאה מהדלקת גם הגידים מתנפחים וזוהי בעצם תסמונת התעלה הקרפלית. הסובלים מבעיה זו מדווחים על תחושת עקצוץ ונימול לא נעימה, עד כדי כאב חד וחזק אשר מעיר אותם בלילה. מלבד הכאב נגרמת בעיה תפקודית אשר מקשה אפילו על פעולות פשוטות. הרפואה הסינית מתמודדת עם בעיה זו בעזרת דיקור לתעלה הקרפלית.

 

דיקור סיני לכאבי מפרק כף יד דוד ברדוגו בריאות אחרת רעננה

דלקת בגיד האגודל – דלקת זו נפוצה אצל נשים לאחר לידה ונשים מניקות. זוהי התקופה שבה הגוף מקדיש הרבה אנרגיה לצורך הזנת התינוק והדבר מחליש את הגוף. גם תהליך ההנקה ותנועות האחיזה בתינוק מאמצות את היד ודלקת בגיד האגודל עלולה להתרחש בסבירות גבוהה. דלקת זו גורמת לכאב ודיקור למפרק כף היד יכול לעזור. כמו כן מומלץ להקפיד על תנוחות הנקה נכונות ולצורה שבה מחזיקים את התינוק על מנת לא לגרום לעומס מיותר.

טיפול מערבי לעומת הרפואה הסינית

כאשר אתם סובלים מתסמונת התעלה הקרפלית, דלקת בגיד האגודל ושאר תופעות של כאב במפרק כף היד ונימול באצבעות, הרפואה המערבית נוהגת להשתמש בתרופות אנטי דלקתיות ובמצבים קשים גם שימוש בסטרואידים ועד ניתוחים. לכל שימוש בתרופות ובעיקר סטרואידים ישנן תופעות לוואי וכדאי עד כמה שניתן להימנע מתהליכים כירורגיים. לכן בהחלט מומלץ לתת סיכוי לדיקור למפרק כף היד.

דיקור למפרק כף היד הוכח כיעיל במיוחד נגד דלקות והוא מקל על כאבים, אם זה דיקור לתעלה קרפלית, או כל בעיה אחרת. הוא מסייע בהקלת הכאב תוך זמן קצר. חלקם של המטופלים מדווחים על שיפור משמעותי לאחר 4-6 טיפולים. דיקור למפרק כף היד מסייע לגוף לשקם את עצמו ולהחלים, ללא צורך בתרופות, סטרואידים והתערבויות כירורגיות. זהו טיפול טבעי, לא צריך לחיות עם כאב ולא עם משככי כאבים, ניתן לפתור את הבעיה בטיפול טבעי וללא תופעות לוואי. כמו כן ניתן להיעזר ברפואה הסינית במקביל לטיפולים של הרפואה המודרנית על מנת לשפר את התוצאות.

פולסים אלקטרו-מגנטים

בנוסף לדיקור סיני אנו משלבים בטיפולים בקליניקה מכשיר המשדר פולסים אלקטרו-מגנטים על מקום הבעיה. המכשיר מגביר את ההשפעה של הדיקור פי כמה ומהווה כלי טיפולי בפני עצמו.

הטכנולוגיה- פולסים אלקטרו מגנטיים Pulsed Electro Magnetic Therapy , נכללת בין
הטכנולוגיות הכי נחקרות והכי מתועדות
(מאושר FDA לכאב כרוני, כמובן בעל אישור משרד הבריאות+CE )

הפולסים מחדשים פעילות התאים הלא מתפקדים ע”י הזרמת חמצן מוגברת וחידוש אנרגיה
במיטוכונדריה בתאים.

משולב בתחום טיפול בבעיות שלד שריר, כשיקום לאחר ניתוחים, השתלות מפרקים, כתוספת לטיפול  הרפואה המשלימה, מתאים מאוד לטיפול במחלות הגיל השלישי, מהווה טיפול משקם ולא רק טיפול בכאב.

הטיפול משולב במרפאות המובילות במגזר הפרטי ב 6 שנים האחרונות בהצלחה רפואית מרשימה.

 

דיקור סיני רעננה פולסים אלקטרו מגנטים דוד ברדוגו בריאות אחרת
שתף כתבה זו באמצעות:

עוד על דיקור סיני