scrt
לתאום פגישות: 0528444279
צמחי מרפא ב בריאוד אחרת

צמחי מרפא ברעננה: בריאות אחרת

צמחי מרפא סינים

הטיפול בצמחי מרפא סיניים הינו טיפול מורכב ומעמיק, לכן הוא גם טיפול מאוד יעיל ומוצלח. ישנם כיום למעלה מ 300 צמחי מרפא שונים הנמצאים בשימוש בישראל. את צמחי המרפא השונים אנו מערבבים יחד בשילובים שונים ומגוונים ויוצרים פורמולות של צמחי מרפא.

ישנם כ 250 פורמולות שונות אשר מורכבות משילוב קבוע של  צמחים הנקראות פורמולות קלאסיות. בד”כ לפורמולות האלו נוסיף צמחים מסוימים בהתאם לבעיה של המטופל. במקרים מסוימים ניתן גם לבנות פורמולה ע”י בחירת צמחים באופן פרטני, הפורמולות מורכבות בד”כ מכ- 10 צמחים שונים.

את הפורמולות ניתן לקחת ב 4 דרכים שונות:

*אבקה – לאחר שהצמחים עוברים תהליך של יבוש הם נטחנים בשלמותם לאבקה. את האבקה אנו מערבבים עם מים חמים (כ -6 גרם ביום) ושותים. 

*קפסולה – את האבקה שטוחנים מהצמח מכניסים לתוך קפסולות ובולעים אותן.

*מרק – שיטה זו היא השיטה המסורתית והיעילה ביותר אבל אינה נפוצה בישראל מאחר והיא דורשת השקע של זמן. לוקחים את הצמחים לאחר שיובשו ומבשלים אותם במים רותחים מספר פעמים על מנת למצות את הצמחים בצורה המרבית. לאחר מכן שותים את המים כמו מרק.

*טינקטורה – מיצוי באלכוהול. שמים את הצמחים לאחר שיובשו בתוך צנצנת מלאה באלכוהול ומים ביחס של 1 ל-3 סוגרים היטב ומחכים כחודש עד שלושה חודשים. את הנוזל מטפטפים בעזרת מזלף ישירות לפה.

צמחי מרפא ב בריאוד אחרת

הטיפול בצמחי מרפא בסין מהווה תחליף ראוי לתעשיית התרופות למרות שסין כיום נמצאת בעידן של קידמה וטכנולוגיה מתקדמת. ניתן למצוא בסין בתי חולים רבים שבהם מחלקות גניקולוגיה ,ילדים , ריאות, אף אוזן גרון, עור וכו, אשר מטפלות בעזרת צמחי מרפא ודיקור סיני בלבד.

צמחי המרפא הסינים מגודלים בסין תחת פיקוח קפדני ומופצים לבתי החולים בכל רחבי סין. צמחי המרפא הסינים גם מיוצאים לכל רחבי העולם ונמצאים בשימוש בכל מדינות העולם המערבי,   מדיניות המזרח והעולם השלישי.

הצמחים הסינים מחולקים לקטגוריות שונות על פי סוג הבעיה שאותו צמח מטפל. לדוגמה: יתכן מצב בגוף של סטגנציה של דם (חסימה של זרימת הדם) במצב כזה נבחר צמחים מקטגורית “צמחים מניעי דם”. לדוגמא – הצמח כורכום הידוע כצמח נוגד דלקת משתייך לקטגוריה זו.

החלוקה לקטגוריות נעשית גם על פי טמפרטורת הצמח , טעם הצמח ,ריח ויכולות הריפוי של הצמח ,גם ברמת הנפש וגם ברמה הפיזית. 

שתף כתבה זו באמצעות:

עוד על דיקור סיני