scrt
לתאום פגישות: 0528444279
דיקור סיני לכאבי כתף דוד ברדוגו בריאות אחרת רעננה

מומחים לדיקור סיני בכאבי כתפיים: בריאות אחרת

התמודדות עם כאבי כתפיים בעזרת דיקור סיני

אנשים רבים סובלים מבעיות אורתופדיות בכתף, בעיות אשר מתבטאות בכאב בכתף. למעשה כאב כתף הוא אחת הסיבות השכיחות ביותר בגינן אנשים פונים לאורתופדים. הבעיות יכולות להיות שונות; לעתים מדובר בכתף קפואה, בורסיטיס, דלקת בכתף או קרע בגיד. הסובלים מבעיות אלו בעצם סובלים מכאב כתף אשר גורם לאי נוחות ואפילו מגביל אותם בפעולות שונות. מסתבר שדווקא דיקור לכתף יכול מאוד לעזור. הניסיון מראה שמטופלים הסובלים מכאב כתף משיגים שיפור ניכר לאחר טיפולים בודדים (4-6 טיפולים).

בעיות הגורמות לכאב בכתף

לפני שנדבר על דיקור לכתף, בוא נסקור בקצרה את בעיות הכתף השכיחות, בעיות אותן ניתן לפתור באמצעות הרפואה הסינית:

דלקת בכתף – דלקת בכתף נפוצה אצל ספורטאים ואפילו אנשים אשר מאמצים את הכתף במהלך עבודה מול המחשב. דלקת זו יוצרת כאב והיא מגבילה מאוד בתנועה, ניתן להרגיש אותה בצורות שונות, תלוי באזור הדלקת.

בורסיטיס – ידוע גם בתור דלקת הבורסה. הבורסה היא כיס מלא בנוזלים הנמצא מסביב למפרק. זוהי דלקת שכיחה בגיל מבוגר אך היא נגרמת גם כתוצאה ממאמץ מתמשך או מאמץ חד פעמי אינטנסיבי. דלקת זו גורמת לכאבים לא נעימים ללא תלות בתנועת הכתף.

דיקור סיני לכאבי כתף דוד ברדוגו בריאות אחרת רעננה

קרע בגיד – קרע בגיד יכול להיגרם כתוצאה מטראומה מקומית חזקה או בשל הירידה בגמישות הגידים בגיל מבוגר.

כתף קפואה – תופעה זו של כתף קפואה היא תוצאה של דלקות כתף חוזרות ונשנות וחוסר תנועה של הכתף הפוגע בגמישות השרירים. תופעה זו מתחילה בכאבים במצב של חוסר תנועה, כמו שינה ובפעולות מסוימות כמו הרמת היד. אך הבעיה נוטה להחמיר ולהתעצם; בסופו של דבר חווים כאב חזק יותר וללא תלות בתנועה. מדובר בכאב עצום אשר מונע מהסובלים מהבעיה להזיז את היד.

טיפול בכאב כתף בעזרת דיקור סיני

דיקור סיני הוכח כיעיל לטיפול במגוון בעיות של כאב. דיקור לכתף יכול להביא להקלה מהירה ברוב המקרים.

מקרים של בורסיטיס או כתף קפואה נחשבים ליותר קשים ולכן הם דורשים טיפול יותר ממושך. דיקור לכתף מתחיל קודם כל באבחון המטופל על מנת להתאים עבורו טיפול אינדיבידואלי. האבחון אינו דורש צילום או בדיקות פולשניות והוא נעשה אצלנו בקליניקה. במהלך האבחון המטופל עובר תשאול, בדיקת דופק ובדיקת לשון.

הגישה של הרפואה הסינית בכאב כתף, או כל בעיה אחרת מתייחסת אל הכאב בכתף כאל סימפטום של הבעיה. הרפואה הסינית שואפת לאתר את מקור הבעיה ולפתור אותו, דבר שיביא להעלמת הכאב בכתף. כאב כתף פוגע באיכות חיינו ואיכות השינה והדבר יוצר גם לחץ נפשי. דיקור לכתף מטפל בו זמנית בשתי הבעיות ומביא לתוצאות מוצלחות בזמן קצר.

אין סתירה בין דיקור סיני לבין טיפולי הרפואה המערבית, ניתן להסתייע בדיקור לכתף בתור טיפול תומך כמו גם טיפול בפני עצמו.

פולסים אלקטרו-מגנטים

בנוסף לדיקור סיני אנו משלבים בטיפולים בקליניקה מכשיר המשדר פולסים אלקטרו-מגנטים על מקום הבעיה. המכשיר מגביר את ההשפעה של הדיקור פי כמה ומהווה כלי טיפולי בפני עצמו.

הטכנולוגיה- פולסים אלקטרו מגנטיים Pulsed Electro Magnetic Therapy , נכללת בין
הטכנולוגיות הכי נחקרות והכי מתועדות
(מאושר FDA לכאב כרוני, כמובן בעל אישור משרד הבריאות+CE )

הפולסים מחדשים פעילות התאים הלא מתפקדים ע”י הזרמת חמצן מוגברת וחידוש אנרגיה
במיטוכונדריה בתאים.

משולב בתחום טיפול בבעיות שלד שריר, כשיקום לאחר ניתוחים, השתלות מפרקים, כתוספת לטיפול  הרפואה המשלימה, מתאים מאוד לטיפול במחלות הגיל השלישי, מהווה טיפול משקם ולא רק טיפול בכאב.

הטיפול משולב במרפאות המובילות במגזר הפרטי ב 6 שנים האחרונות בהצלחה רפואית מרשימה.

 

דיקור סיני רעננה פולסים אלקטרו מגנטים דוד ברדוגו בריאות אחרת
שתף כתבה זו באמצעות:

עוד על דיקור סיני