scrt
לתאום פגישות: 0528444279
דיקור סיני לכאבי מרפק דוד ברדוגו בריאות אחרת רעננה

מומחים לדיקור סיני בכאבי מרפק: בריאות אחרת

התמודדות עם כאבי מרפק בעזרת דיקור סיני

המרפק הוא אחד ממפרקי הגוף. מפרק זה מחבר בין עצם הזרוע, עצם הגמד ועצם החישור. כמו כל מפרק בגופינו הוא עלול לסבול מבעיות שונות אשר נולדות כתוצאה ממאמץ, תאונות והזדקנות. בעיות אלו יוצרות כאב מרפק והן לא נעימות ומשבשות את יכולת התנועה. דווקא כאן הרפואה הסינית מביאה לנו דיקור למרפק אשר יכול לעזור. דיקור למרפק יכול להקל על הכאבים באופן מידי וגם לסייע בפתרון הבעיה.

בעיות מרפק

אחת הבעיות השכיחות במרפק היא מרפק טניס. מרפק טניס הוא בעצם סוג של דלקת בזיז העצם החיצונית. דלקת זו גורמת לכאבים במרפק. הכאבים מורגשים בצד החיצוני של המרפק אך בהחלט ניתן להרגיש הקרנה של הכאב עד לכף היד. אך מה בעצם גורם למרפק טניס? מרפק טניס נגרם בדרך כלל כתוצאה מפעילות גופנית אשר מאמצת את המרפק. הפעילות גורמת לקרעים בגידים, אלו יכולים להיות קרעים קטנטנים אך הם גורמים לדלקות חוזרות ונשנות. לאחר מכן ישנה החמרה של המצב כתוצאה מהצטלקות הרקמה והאטה בזרימת הדם.

בעיה נוספת היא מרפק גולף. גם זוהי סוג של דלקת במרפק. דלקת זו מופיעה בזיז העצם הפנימי ולכן הכאבים מורגשים בחלק הפנימי של המרפק וגם הם יכולים להקרין עד לכף היד. מרפק גולף ומרפק טניס הם דברים מאוד דומים, שניהם סוגים של דלקת במרפק ושניהם נגרמים מאותן סיבות, ההבדל הוא מיקום הדלקת.

דיקור סיני לכאבי מרפק דוד ברדוגו בריאות אחרת רעננה

הרפואה המודרנית מתמודדת עם בעיות אלו באמצעים כמו משככי כאבים, תרופות אנטי דלקתיות, פיזיותרפיה ואפילו סטרואידים הידועים בתופעות הלוואי שלהם. דווקא כאן הרפואה הסינית מצליחה לעזור באמצעות דיקור למרפק.

הרפואה הסינית מאמינה כי חוסר איזון וזרימת דם לא חלקה הם היסוד לבעיות והם אלו אשר מפריעים לגוף לרפא את עצמו. באמצעות דיקור למרפק, ואולי גם אמצעים אחרים, הרפואה הסינית מתמודדת עם הבעיה בצורה טובה. הניסיון מראה שיעורי הצלחה גבוהים בטיפול של כאב מרפק על סוגיו השונים. המטופלים חווים שיפור ניכר לאחר מספר טיפולים בודדים. מלבד שיעורי ההצלחה הגבוהים, היתרון של דיקור במרפק הוא שאין מדובר בטיפול בעל תופעות לוואי; הטיפול מתמקד בבעיה, בגורמים לבעיה ואינו יוצר בעיות חדשות כמו אלו אשר נגרמות על ידי טיפולים תרופתיים וסטרואידים.

אם אתם סובלים מדלקת במרפק (מרפק טניס, מרפק גולף), אין סיבה שתמשיכו לחיות עם הכאב. אתם מוזמנים לקליניקה שלנו, כאן תעברו אבחון ויותאם עבורכם טיפול אישי של דיקור למרפק. דיקור במרפק יכול להביא לשיפור מידי והוא מסייע לכם לחזור לשגרה מבלי לסבול מכאבים או תופעות לוואי.

אנשים בכל הגילים, ביניהם ספורטאים רבים, הסובלים מדלקת במרפק וכאב מרפק המתלווה אליה, מגיעים אלינו לקליניקה ומקבלים טיפול יעיל. מטיפול לטיפול הם מרגישים כיצד הכאבים פוחתים ונעלמים והתפקוד המלא של המרפק חוזר לעצמו.

פולסים אלקטרו-מגנטים

בנוסף לדיקור סיני אנו משלבים בטיפולים בקליניקה מכשיר המשדר פולסים אלקטרו-מגנטים על מקום הבעיה. המכשיר מגביר את ההשפעה של הדיקור פי כמה ומהווה כלי טיפולי בפני עצמו.

הטכנולוגיה- פולסים אלקטרו מגנטיים Pulsed Electro Magnetic Therapy , נכללת בין
הטכנולוגיות הכי נחקרות והכי מתועדות
(מאושר FDA לכאב כרוני, כמובן בעל אישור משרד הבריאות+CE )

הפולסים מחדשים פעילות התאים הלא מתפקדים ע”י הזרמת חמצן מוגברת וחידוש אנרגיה
במיטוכונדריה בתאים.

משולב בתחום טיפול בבעיות שלד שריר, כשיקום לאחר ניתוחים, השתלות מפרקים, כתוספת לטיפול  הרפואה המשלימה, מתאים מאוד לטיפול במחלות הגיל השלישי, מהווה טיפול משקם ולא רק טיפול בכאב.

הטיפול משולב במרפאות המובילות במגזר הפרטי ב 6 שנים האחרונות בהצלחה רפואית מרשימה.

 

דיקור סיני רעננה פולסים אלקטרו מגנטים דוד ברדוגו בריאות אחרת
שתף כתבה זו באמצעות:

עוד על דיקור סיני