scrt
לתאום פגישות: 0528444279
תוספי תזונה, כורכומין, ויטמין סי אסטרגלוס

מומחים לתוספי תזונה : בריאות אחרת

 הדרך הטובה ביותר לויסות מערכת החיסון – הדרך הטבעית 

טבע האדם הוא להיצמד למוכר והידוע ולהימנע משינויים, אך התקופה הנוכחית מוכיחה לנו שלעיתים שינויים יכולים להיות דבר חיובי. הבריאות שלנו לכאורה תמיד נמצאת בראש מעינינו, אבל האם אנחנו באמת עושים הכל בכדי לוודא שנהיה בריאים ומחוסנים מספיק? הרי חיידקים ווירוסים תמיד היו בסביבתנו, האחד הולך ובא אחר וגם אם נקפיד מאוד על חיטוי וסטריליות עדיין קיים הסיכוי שנדבק.

אז מה עושים?

מקדימים תרופה למכה באמצעות תזונה נכונה ומאוזנת, פעילות גופנית ושמירה על בריאות נפשית, שהם הבסיס לבריאות הגוף ומערכת החיסון. אבל בואו נודה על האמת, רובנו לא מקפידים על שלושת היסודות האלו כפי שאנו באמת צרכים.

ישנו עולם שלם של מינרלים, ויטמינים, צמחי מרפא ומוצרים טבעיים נוספים אשר יכולים לשפר משמעותית את בריאותנו ואת היכולת של מערכת החיסון שלנו להתמודד עם וירוסים וחיידקים. תוספי התזונה הללו הוכחו מחקרית, אינם דורשים מרשם רופא ולרוב לא קיים סיכון או תופעות לוואי בנטילתם.

איך נדע מהם המינרלים, הויטמינים וצמחי המרפא שכדאי לקחת?

אלו הם שלושת תוספי התזונה היכולים להועיל לגופנו בצורה המיטבית ביותר:

תוספי תזונה, כורכומין, ויטמין סי אסטרגלוס
  1. אסטרגלוס – על פי מחקרים שנעשו, נמצא ששימוש באסטרגלוס מסייע לגוף האדם להגביר את יצור תאי הגזע ומשפר את ספירת כדוריות הדם הלבנות, המהוות מרכיב משמעותי במערכת החיסון. שמו הסיני ‘חואנג צ׳י’ (ובתרגום לעברית ‘הקיסר של אנרגיות הגוף’), מעיד על אמונתה של המסורת הסינית ביכולתו המעולה של הצמח לחזק את אנרגיות הגוף בהתאם לכך גם את מערכת החיסון.
    לחצו כאן לרכישה ומידע נוסף
  2. ויטמין סי+אבץ –  מדיווחים שונים המגיעים מבתי החולים בוואהן, סין, העיר שבה התפרצה מגפת הקורונה, חלק ניכר מהטיפול בחולים שהבריאו היה ע״י מתן ויטמין C במינונים גבוהים ובצמח האסטרגלוס כטיפול מניעתי.
    לחצו כאן לרכישה ומידע נוסף
  3. כורכומין -החומר הפעיל של שורש הכורכום, אותו שורש המשמש אותנו גם כתבלין בבישול. מלבד תכונות אנטי-דלקתית, אנטי-בקטריאליות ואנטי-נגיפיות שהוכחו במחקרים רבים, הכורכומין מכיל רכיב הנקרא ליפופוליסכריד אשר מסייע גם לחיזוק המערכת החיסונית.
    לחצו כאן לרכישה ומידע נוסף
שתף כתבה זו באמצעות:

לרכישה לחצו על התמונה

תוסף תזונה
הכתוב מסתמך על מושגים, גישות ושימושים המקובלים ברפואה הסינית המסורתית. למען הסר ספק המידע אינו מהווה המלצה רפואית מוסמכת ואינו מיועד להנחות את הציבור או לשמש לגביו כהמלצה או הוראה או עצה לשימוש או שינוי או הורדה של תרופה כלשהי, ואין בו תחליף לייעוץ רפואי פרטני או אחר. נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות והנוטלים תרופות מרשם – יש להיוועץ ברופא לפני השימוש.