scrt
לתאום פגישות: 0528444279
דיקור סיני לכאבי ברכיים דוד ברדוגו בריאות אחרת רעננה

מומחים לדיקור סיני בכאבי ברכיים: בריאות אחרת

התמודדות עם כאבי ברכיים בעזרת דיקור סיני

אנשים רבים סובלים מבעיות וכאב במפרק הברך ויכולות להיות לכך סיבות שונות. מפרק הברך הוא חשוב במיוחד וכל כאב ברך או בעיה בברך משפיעה מאוד על התפקוד היומיומי שלנו. אנו משתמשים במפרק הברך כאשר אנו יושבים, קמים, הולכים או רצים. הסובלים מכאב ברך יכולים להיות אנשים מבוגרים בגלל בעיות הנובעות מהתהליך הטבעי של הזדקנות הגוף, כמו גם ספורטאים המאמצים את הברך. הבעיות הנפוצות אשר גורמות לכאב ברך הן שחיקת סחוס, קרע ברצועה וקרע במיניסקוס. הפתרונות של הרפואה המערבית עשויים לכלול פיזיותרפיה, משככי כאבים, אביזרי עזר, מנוחה, תרופות אנטי דלקתיות ואפילו התערבות כירורגית במקרים מסוימים. אך האם נתתם סיכוי לדיקור הסיני?

מסתבר שדיקור לברך יכול להביא להקלה משמעותית בכאבים ולסייע לגוף לרפא את עצמו. דיקור לברך משפר את זרימת האנרגיה בגוף, את זרימת הדם והחמצן אל הרקמות הפגועות וכך מייעל את תהליכי הריפוי הטבעיים של הגוף. את כל זה ניתן להשיג באמצעות דיקור לברך וללא שימוש בתרופות או בהליכים פולשניים. הכל טבעי וללא תופעות לוואי.

בעיות רפואיות יכולות להיות תוצאה של סטרס המחליש את המערכת החיסונית ופוגע בגוף, אך סטרס יכול להיות גם תוצאה של החיים עם כאב ברך הפוגע בתפקוד. דיקור לברך מסייע להתמודד גם עם כאב ברך וגם עם סטרס ולכן הוא אחד האמצעים היעילים ביותר שעומדים לרשותנו.

דיקור סיני לכאבי ברכיים דוד ברדוגו בריאות אחרת רעננה

בעיות ברכיים

ישנן בעיות שונות אשר גורמות לכאב במפרק הברך, להלן כמה מהתופעות השכיחות:

קרע במיניסקוס – קריעה של המיניסקוס יכולה להיגרם כתוצאה מסיבוב מפרק הברך, זוהי יכולה להיות קריעה מלאה או חלקית הגורמת לכאב. פגיעה שכזו מקשה על יישור הרגליים.

פגיעה ברצועות הברך – יכולות להיות פגיעות שונות ברצועה. זוהי יכולה להיות דלקת או קרע ברצועה.

שחיקת סחוס – שחיקת סחוס עלולה להיגרם כתוצאה מפעילות גופנית. זוהי תופעה נפוצה בקרב ספורטאים וגם חיילי צה”ל ביחידות הקרביות אשר עוסקים בפעילות גופנית אינטנסיבית.

הרפואה הסינית נוקטת בגישה שונה מהרפואה המערבית, ולכן גם שיטות האבחון שלה שונות. הרפואה הסינית רואה בגוף ובנפש מכלול אחד ובעיות שונות עלולות להתבטא בכאב ברך. מסיבה זו גם הטיפולים עשויים להיות שונים אצל אנשים הסובלים מאותם הסימפטומים. דיקור לברך הוא אחד הכלים היעילים ביותר של הרפואה הסינית והוא גם מתקבל בברכה אצל הרפואה המערבית אשר מכירה ביכולותיו, בעיקר בתחום של שיכוך כאבים.

אסור לחיות עם כאב, כאב ברך הוא מגביל ומשתק ודיקור לברך יכול לסייע בהפגת הכאב ועד החלמה מוחלטת של הברך. לדיקור ברך יש יתרונות רבים ואין לו תופעות לוואי, כמו אלו הנגרמות משימוש בתרופות ועלולות לפגוע גם באיברים אחרים כמו הכבד והכליות.

פולסים אלקטרו-מגנטים

בנוסף לדיקור סיני אנו משלבים בטיפולים בקליניקה מכשיר המשדר פולסים אלקטרו-מגנטים על מקום הבעיה. המכשיר מגביר את ההשפעה של הדיקור פי כמה ומהווה כלי טיפולי בפני עצמו.

הטכנולוגיה- פולסים אלקטרו מגנטיים Pulsed Electro Magnetic Therapy , נכללת בין
הטכנולוגיות הכי נחקרות והכי מתועדות
(מאושר FDA לכאב כרוני, כמובן בעל אישור משרד הבריאות+CE )

הפולסים מחדשים פעילות התאים הלא מתפקדים ע”י הזרמת חמצן מוגברת וחידוש אנרגיה
במיטוכונדריה בתאים.

משולב בתחום טיפול בבעיות שלד שריר, כשיקום לאחר ניתוחים, השתלות מפרקים, כתוספת לטיפול  הרפואה המשלימה, מתאים מאוד לטיפול במחלות הגיל השלישי, מהווה טיפול משקם ולא רק טיפול בכאב.

הטיפול משולב במרפאות המובילות במגזר הפרטי ב 6 שנים האחרונות בהצלחה רפואית מרשימה.

 

דיקור סיני רעננה פולסים אלקטרו מגנטים דוד ברדוגו בריאות אחרת
שתף כתבה זו באמצעות:

עוד על דיקור סיני