scrt
לתאום פגישות: 0528444279
דיקור סיני

מומחים לדיקור סיני בכאבי גב: בריאות אחרת

דיקור סיני לפריצת דיסק צווארית

פריצת דיסק צווארית או כפי שמכנים אותה כיום תסמונת המשרדים, נקראת כך מאחר ובעיה זו מאוד נפוצה בקרב אנשים שעובדים שעות רבות מול מסכי מחשב.

ישיבה ממושכת מול מסכי מחשב או שולחן משרדי, שימוש מוגזם בסמארטפון, פעילות ספורטיבית לא נכונה או מאומצת מידי ומתח נפשי רב. כל אלא מפעילים לחץ פיזי מתון על חוליות עמוד השדרה הצווארי. כאשר הלחץ נמשך לאורך זמן רב הוא עלול לגרום לכך שהדיסק המפריד בין החוליות ומהווה מעין בולם זעזועים, ייסדק במעטפת הקשיחה שלו והחומר הג’לטיני הממלא אותו יזלוג החוצה ויתקשה. זה למעשה מה שנקרא “פריצת דיסק”.

מסביב לדיסקים שבין החוליות הצואריות ישנם שורשי עצבים אשר מהם יוצאים חוטי עצב לידיים ולאצבעות. כאשר הג’לטין של הדיסק הפרוץ יוצא הוא עלול לגעת בשורש העצב וזה למעשה הגורם לתופעות של כאב גב, זרמים, וחוסר תחושה בידיים הנפוצות בפריצת דיסק צווארית.

דיקור סיני לכאבי צוואר

לרפואה המערבית מספר פתרונות, חלקם יעילים פחות חלקם יותר. לרוב בשלב הראשוני יינתנו כדורים אנטי דלקתיים, לפעמים גם הפניה לפיזיותרפיה, במקרים חמורים יותר יומלץ על ניתוח. כיום רופאים רבים ימליצו גם על דיקור סיני.

דיקור סיני הוא טיפול מאוד יעיל עם אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד. אחד היתרונות הבולטים בדיקור הוא שאין תופעות לוואי ואין סיכונים.

כאשר מחדירים מחטים בנקודות מסוימות בגוף, יוצרים גירוי של מערכת העצבים המקושרת למוח באופן ישיר ומאותתים למוח שייתן פקודה להגביר את זרימת הדם למקום הפגוע ובכך להאיץ ולחזק את תהליך הריפוי העצמי של הגוף. לרוב הדיסק הפרוץ לא יחזור למצבו הקודם, אך מאחר וגופנו מורכב מרקמות חיות, אורגניות ובעלות יכולת שינוי והסתגלות לשינויים, הגוף ילמד איך להתאים את עצמו למצב החדש ולחיות בשלום וללא כאבי גב עם פריצת הדיסק.

בנוסף לתהליך הריפוי, דיקור סיני גם מפחית את הכאב, הנימול  או הזרמים באופן משמעותי ומידי. לרוב לאחר טיפול אחד או שניים של דיקור סיני יהיה ניתן להרגיש הקלה משמעותית בתסמינים, לאחר 4-6  טיפולים השיפור יהפוך משמעותי וקבוע יותר, במקרים מסוימים לאחר 10 טיפולים כבר ניתן לפתור את הבעיה.

עוד על דיקור סיני